torsdag 12. november 2009

Vito...Vitovitovito...

Dette er min elskede, men PSYKO hund, Vito. Han er en utbryterkonge.


Igår stakk han av. Igjen(han ble engang kidnappet av en sigøyner, men det er en annen og lang historie!). Jeg løp skrikende rundt i nabolaget, så folk sto og kikket i vinduene. Jeg hørtes nok ut som om jeg prøvde å hyle frem djevelen selv, for jeg var virkelig fortvilet og FØRBAINNA! Akkurat da jeg var i ferd med å kaste meg dramatisk ned på bakken for å kapitulere og virkelig begynne å hylgrine, åpnet en liten dansk dame opp døren og spurte; - Er dette din hund???? Det var selvfølgelig Vito.

Jeg skal love at jeg tenkte på mord når jeg så han, men jeg måtte holde meg i skinnet-for dama ville ikke gi meg han uten BEVIS!
Herregud, er det ikke bevis nok at jeg har løpt rundt utenfor døren din i ca 45 minutter, i pøseregn og hylt VIIIIITOOOOOOOOOOOOOOO??? Neida, jeg måtte pent gå hjem og hente både pass og bånd... Takk... God kveld...
Sånn i retrospektiv er jeg glad for det selvfølgelig.

♥Kjære dumme Vito, jeg elsker deg, din håpølse hund ♥

(Bildet er tatt av den fantastiske fotografen, Eva Rose)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar