mandag 2. november 2009

Vi så på håndballkamp igår og det var kjempe stas, kjærsten var jo riktig flink! Vida syns det var utrolig gøy de første fem minuttene, SE DET ER PAPPA JOOO! Jeg syns igrunn de klarte seg kjempebra. Nå skal det jo sies at jeg har veldig liten peiling på håndball, og før jeg traff Kristian så var håndball en"damesport"for meg. Og fotball var en mannesport! Men det syns jeg altså ikke lenger, håndball er jo hundre ganger mer krevende en fotball! Du må være så fysisk sterk i kroppen og kommer deg sjelden eller aldri fra en kamp uten en skramme eller to. Ergo håndball er for riktige menn, og fotball er for pyser, hehehe :-) Neida, jeg bare syns fotball er DØNN kjedelig...


Jeg var en jente som likte hester og red fra jeg var syv år, holdt på med det til jeg var rundt atten og så overtok andre interesser. Seriøst, det er vanskelig å drive noe særlig lenger med hest hvis man ikke har økonomi til det. Jeg var heldig og fikk være hestepasser for en av Norges dyktigeste dressur ryttere og fikk derfor brukt masser av tid på å både være i stallen, være med på stevner, stelle og ri.


Jeg har gjort det virkelig store idag og bestilt disse støvlene ☛

fra Chloé, å herreguuuud som jeg gleder meg. De har jeg bestilt fra net-a-porter.com og de pleier å være super raske til å sende, så mandag eller tirsdag kan jeg observeres spradende opp og ned gata her hos oss!


Og så var jeg tilfeldigvis på H&M nettside idag og så at det går jo faktisk an å shoppe den nye Jimmy Choo kolleksjonen derfra, uten å måtte kjempe med hundrevis av andre for å komme først frem til de riktige skoene eller klærne. Så kanskje det er en idé... Hmmm!


http://www.hm.com/dk/?fromshop=true#/jimmychoo/


Noah våknet 06.24, jeg våkner av den minste lille lyd og løper inn med flaske, men Vida har allerede våknet og da er det bare å komme seg opp! Merker jeg er sliten, det går i ett hele dagen. Gleder meg så fælt til Kristian kommer hjem igjen på søndag, få en stooor kos...mmmmm...


Klem M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar