mandag 9. november 2009

For en herlig helg!

Jeg har hatt besøk av Henriette ogVibeche og hennes sønn Marcus i helgen!! Og for en helg! Det er så deilig å endelig bo såpass nærme Norge at en tur over weekenden ikke er så langt unna. Dyreparken. Masse skravling og tull. Vin og god mat. Og på lørdag kveld klokkan halv TO, endte jeg og Vib på byen. Tror nok det var en og annen som syns vi var utrooolig teite, for vi dansa som om det var siste gang vi skulle få rørt på dansefoten igjen. Men det er så greit å kunne være litt åndssvake! Igår var jo da selvfølgelig en av de dagene jeg igjen bestemte meg for at"dette er siste gang jeg rører alkohol"...






Ellers har jeg oppdaget Goji Berries, ny superfood, en liten frukt som man kan kjøpe tørket eller i juice, og ellers alle former man kan tenke seg. I Kina spiser de de i troen på at man kan leve lenger, at de kan hjelpe mot sykdommer som alzheimers, hjerteproblemer og kreft. Dette er fordi de inneholder så masse antioksidanter . Og pga et høyt innhold av A Vitamin sies det at de også kan forsinke aldringsprosessen... Jeg svelger det rått(eller tørket), både frukten og påstandene. 
Jeg skal rapportere utover hvordan rynker, hengepupper og dårlig hukommelse etterhvert forbedrer seg og på radikalt vis kommer på plass igjen...


Klem M







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar