mandag 16. november 2009

TIL SALGS!!!

Jeg selger denne fantastiske Mattew Williamson kjolen fra A/W 2006 kollekjonen. 
Den er den samme modellen som ble vist på catwalken, men med fargene til den på modellen over. 
Den er størrelse US 2/UK 6 eller i Norge passer den en størrelse XS eller 34(evt 32). Iallefall til en med små bryster.
Orginal pris var $1494( ca 8000 kr)men jeg selger den for 1000 kr.(eller kom med et tilbud!)


Den er aldri blitt brukt.


Si ifra hvis du er interessert,  :-)



























Klem M











2 kommentarer:

  1. Kødder du??? Har du kjøpt deg kjole til 8000 kr?? Du er gææææren du.Men den var veldig fin da.. Ha en herlig dag søta.Klem til deg

    SvarSlett
  2. Kjersti!! Jeg skal lovva deg at jeg IKKE har betalt 8000 kroner for den. Det bør nok være nevnt at den er kjøpt på eBay, og da betalte jeg $300 dollar for den. Så kom herligheten i posten, men jeg hadde oversett at jeg har klemt ut to barn og ikke lenger er den lille tannpirkeren fra videregående, men jeg er blitt til et helt tre...
    Håper du har det bra snuppa! Stor kos

    SvarSlett