søndag 15. november 2009

Supersøndag!

Herregud det er slitsomt å være alene med to små i to hele dager! Iallefall mine to, de er høyt og lavt non stop hele dagen. Kristian komme hjem ikveld etter å ha vært i Sverige og spilt kamp. Han er skadet og er med, kun for å skyte straffer. To sjanser fikk han idag. Han bommet på begge. Jajasååå... Bedre lykke neste gang!!


I dag var vi i Aalborg Zoo, igjen, vi burde fått betalt for å gå dit altså. Vi har vært så heldige bli sponset med årskort, så vi betaler jo ingenting, men jeg syns egentlig vi burde få en slags ekstrabetaling! Vi er nesten på fornavn med alle som jobber der, og han som mater rovdyrene er snart i ferd med å overlate oss til å fortelle historien om tigern som kom til Zoo og angrep han blablabla.
Om ettermiddagen har vi vært hos Elin, Jan Lennartsons kone, og sett på kampen(virkelig bra overføring; streaming på nettet-koblet til TV..."Eeeeeh, hva er egentlig stillingen??"...for kr. 49) Hun er gravid med nummer tre! Og barna hennes er ikke akkurat apatiske! Herregud, jeg skulle nok ha dødd. All ære til Elin! Og på toppen av det hele hadde hun bakt tre kaker! (Sist jeg inviterte til kaffe var det 100% Shake´n´bake)
Madde Gustavsson kom ikke, hun er nemlig hjemme og pleier sin antatte svineinfluensainfiserte ektemann... Føsj, da får vi det sikkert hele gjengen. BARE KOM DITT SVIN, DU SKAL NOK FÅ TA ROTTA PÅ MEG!


Og nå sitter jeg her og venter på at det blir stille slik at jeg kan spise Sushien min, jeg ELSKER sushi. Og så skal jeg se et par av de hundre seriene jeg ser på. Her er en kort liste;

  • Grey´s Anatomy
  • Private Practice
  • CSI NY, CSI og CSI Miami
  • True Blood
  • The Vampire Diaries
  • V
  • Americas Next Top Model
  • Brothers And Sisters
  • Entourage
  • Fringe
  • Flash Foreward
  • The Good Wife
Bare for å nevne et par! Det virker egentlig som at jeg har frykelig mye tid til overs siden jeg har tid til å se på alt dette. Men det er bare det at vi ikke har noe liv, utenom unger mener jeg.
Uansett er det godt jeg har de da, siden jeg sannsynlig kommer til å ligge halvdød om bare noen dager.


Fortsatt god søndag!


Klem M

1 kommentar:

  1. Åhh...Hade gärna också varit hos Elin. 3 kakor, inte dåligt. Men you know, har både skött om en död man i svininfluensa och spridit svininfluensabakterier (eller är det ett virus!?) i Gigantium idag. Puha, livet är hårt. Ses!

    SvarSlett