tirsdag 10. november 2009

Fra middag på slottet!


Kom plutselig over dette bildet, vi var på slottet og spiste en liten midda´ me knugen og krompen! Jeg er syv og en halv måned gravid... Det er IKKE ølmage. Men jeg fikk en del flaue minner fra den aften, og jeg ramser opp:

  • Holdt på å tryne foran hele pressekorpset, Kristian så selvsagt en helt annen vei, litt rød i toppen. Dritten!
  • Glemte hvordan man skulle hilse på de kongelige høyhetene, så det vi fikk stotret fram var:- "GO KVELD!" ,etterfulgt av et dypt bukk/nei. De var alle veldig snille og svarte bare "God kveld, det var hyggelig!" tilbake
  • Vi skålte med spanjolene vi, selv om det ikke akkurat er protokoll
  • Sølte fiskesaus på kjolen(VALENTINO KJOLEN!!), gikk med en te kopp foran flekken resten av kvelden
  • Kristian ble brisen og gikk å presenterte Toppen Bech som Tuppen Krogh til alle på hans vei.
  • Kristian klapset Ari vennskapelig på skulderen, så han skvatt bortover gulvet. Klapset var nok heller i samme styrke som ett han ville gitt en av lag kompisene. Ari er ca 1,50 cm... Så det sier seg jo selv...
  • Jeg måtte tisse(GRAVID), og selvfølgelig akkurat da vi skulle ha fått hilse på Kongen av både Norge og Spania... Regner ikke med at DE sto igjen og klødde seg i hodet, men alikkvææææl...
  • Vi gav fra oss mail adressene våre med glede vi, når Ari og Prinsesse Märta spurte, men litt røde var vi jo: jennie6y og elpero...
  • Vi ble tilslutt nesten dyttet ut, vi hadde nemlig ikke forstått vår besøkstid!! FLAUT!
  • Da vi møtte Tv2 utenfor og de spurte oss om hva vi hadde fått til middag måtte JEG svare(for det visste jo ikke Kristian)"Eeeeehhhh... øøøøøhhhh... Fisk....Troooor jeg?? Og indrefilet av et slags dyyyyr??? I ettertid fikk vi vite at det var(husker ikke helt, men bare for å demonstrere hvor feil jeg tok)-HUMMER! Og LAMMESTEK!!!! GÅD, er det mulig!
  • Og sist men ikke minst, vi fikk haika med Tv2 gutta hjem, da Kristians daværende manager ikke kom å hentet oss


Jeg kjenner jeg rødmer all over again!

3 kommentarer:

  1. Hei Madeleine :) Så fin blogg du har! Du kjenner ikke meg, men jeg kom over bloggen din ;) Så søte dere er på bildet :D
    Jeg bare lurte på noe.. Har Vida og Noah et 2.fornavn? Eller heter de kun Vida og Noah Kjelling (eller Vida og Noah Lundberg Kjelling) Ble så nysgjerrig:)

    Fortsett med bloggen, du skriver bra! :)

    SvarSlett
  2. Hei Christina! Det var koselig å høre at du syns bloggen var fin, jeg er jo ganske fersk så et kompliment er fint å få :-) Vida og Noah heter Lundberg Kjelling til etternavn, hvor Lundberg er deres mellomnavn.

    Klem M

    SvarSlett
  3. Ok :) Kjempefine navn dere har på barna deres :)

    SvarSlett