tirsdag 3. november 2009

Bad hairdo...

Jeg har bestemt meg å la håret vokse ut igjen... Etter nesten tre år med den samme korte sveisen, syntes jeg det var på tide å gjøre noe nytt. Det er forøvrig det lengste jeg noensinne har gått med den samme sveisen!


Altså, det er jo begrenset hvor mye man kan gjøre når man har så kort hår da... Eller, før vi flyttet fra Spania fikk jeg overbevist frisøren min om det kunne være en kjempeogd ide å sette inn extencions, hvor hun spurte-Hvor skal jeg feste de? SÅ kort hår hadde jeg. Det så helt jævlig ut, kort i panna og langt i nakken. Jeg så ut som en puddelrocker, og det er stil jeg nok aldri har lyst til å kopiere igjen.



Dette bildet er fra samme dagen, bare på kvelden med noen av konene til de andre på laget i Spania.
Dagen etter var jeg mildt sagt en smule frustrert og gikk i dusjen for å se om håret ble bedre etter en vask. Så datt den første extentionen ut... Jeg ble superhappy og begynte å dra forsiktig i håret og snart falt alt sammen ut!(Jeg hadde nok litt ekstremt varmt vann, og det gjorde at lime løsnet fra håret. Jeg så ut som en hummer etterpå, men det funket iallefall!) Enden på visa er at de som hadde gikk Silvia, min frisør, håret, spanderte et fullt sett med nytt hår, og hårprodukter som tilsammen sikkert var verdt minst 6000 kroner!! Jaja, ikke så gæærnt at det ikke er godt for noe...


Jeg har tenkt på det lenge, å spare, men jeg må si at den ekstra motivasjonen kom etter en tur på byen hvor jeg fikk vite at jeg var prikk lik Pink og at det var"stas at Marie Fredrikson var i Aalborg"...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar