tirsdag 10. november 2009

Morgenstund er tull igrunn...

06.45 - MAAAMAAAAAA!! PAAAAAAPAAAAA!! Jeg må tiseeeeeeee!! -Ja, så kom hit da! -Nei, jeg vil ikke på den doeeeeeen!! -Grrrrrrr..... Nå, tisser jeg i senggggaaaa (HYLSKRIK)!! -Faaaa.... -GRRRRRR!! OPPPP!
Noah bæsjer samtidig som jeg skifter bleie... Vida skriker fordi hun vil ikke ha på grønn truse... Kristian:
-Kan du poste denne? Rekker ikke... Pustpes, jeg må dra hjemmfra senest ti. Noah skriker igjen. Glemt å trykke på play på Baby Einstein. Shit jeg må dusje! Brente rundstykker... Ha med Albert Åberg boken, YES, den klarte jeg å huske på!! Herregud, må huske tanntråd-skal til tannlegen, dritflaut å komme med mat i tenna... Noe mer? Fylle bensin, skifte om bilsetene før jeg drar fra hallen, hvis ikke kommer ikke Kristian seg avsted til flyplassen...*svettesvette*

5 kommentarer:

  1. Hjelp, jeg syns nesten at jeg har det stresset der selv uten barn,tror jeg venter litt jeg!!!

    SvarSlett
  2. Haha, ja dette kan virke skrekkelig for selv det mest avbalanserte menneske :-D Kjenner jeg blir stressa bare av å lese hva jeg har skrvet en gang til!

    SvarSlett
  3. Nå vil jo ikke jeg si at jeg er så avbalansert da- ha ha, så tror det blir regne sirkuset med barn i huset hos oss!!Du er ufattelig god til å beskrive så jeg nesten føler jeg står inne i huset deres og beskuer dramaet:)

    SvarSlett
  4. Nei, vi er jo fra Dahl familien vi... Ikke spesielt avbalansert noen av oss! :-)

    SvarSlett
  5. He,he- jeg har alltid vært sikker på at brodern(ja altså han den eldste:))var en av de få i familien Dahl som som var litt avbalansert, men jeg har sett at det faktisk langt om lenge kan gå ei kule varmt for han også når Linnea har trigget han en stund(som mens Gunhild var gravid med lille Theodor og hun ropte kl 03:30 fra sin seng"Du er ikke min beste venn, det er mamma som skal komme"!)

    SvarSlett