mandag 2. november 2009

Enda en blogger!

Hadde aldri trodd at jeg OGSÅ skulle begynne å blogge, vet ikke hvorfor men på et tidspunkt var jeg litt fordomsfull. Men den fordommen har jeg altså ristet av meg, eller til og med latt prelle av, da jeg etter mange råd og hint har blitt en GÅS... Da preller det av nemlig, altså det man trenger at skal prelle av. Oj...

Kjenner at jeg blir glad og forvirret!



Jeg sitter her på kontoret vårt og bestemte meg for å bruke den lille tiden jeg har før minstemann våkner på å skrive mitt aller første blogg innlegg . Jeg burde vel strengt tatt lagt meg til å sove...



Har lagt ut noen ting til salg på eBay i håp om å få noen ekstra penger slik at jeg kan kjøpe noen ALTFOR dyre Chloe støvler. De er bare så utrolig kule, og de er selvfølgelig støvler som jeg kan bruke FOR EVIG OG ALLTID!! Hvor ofte sier man ikke det til seg selv for å rettferdigjøre den altfor stive prislappen? Jeg burde gjøre det oftere, ja det syns jeg!



Er hjemme alene med to barn hele uken fordi min kjære kjærste er på samling i Tyskland. Det går jo greit nok, men jeg må innrømme at det er vanskeligere å takle"bæsj ut av bleia og oppover ryggen inni pysjen samtidig som Vida skal kooooose meg men resultatet er at hun snubler over meg og lander oppi hele DRITTEN"når han ikke er her!

Imorgen er det da kamp på tv og den skal vi se på. Vida syns det er stas å se pappa på tv, eller FAR som han nå blir kalt etter at vi flyttet til Danmark. Det er fint at han kan være litt i stua vår selv om han egentlig ikke er det!




Nå våknet Noah, jeg hører han ligger og smiler-da lager han nemlig sånne knirkelyder. Jeg gleder meg til å kikke opp i senga hans, for der ligger det alltid en tannløs(enn så lenge)munn og smiler mot meg med hele ansiktet! Finnes ikke noe bedre!


Da har jeg jammen meg skrevet mine første ord, har en følelse av at de ikke kommer til å bli de siste :-)


Madde


2 kommentarer:

  1. Hva jobber du som? :)

    SvarSlett
  2. Akkurat nå jobber jeg med brunfargen :) Nei,jeg er salgsassistent/kundekonsulent i Weber(grill).Men det er kun et vikariat,og selv om jeg har fått tilbud om fast ansettelse,har jeg takk nei-for å starte opp for meg selv.Jeg er hundefrisør,og skal nå starte min egen hundefrisør salong :)

    SvarSlett