lørdag 27. februar 2010

Vogue=Bibel

Har sittet å satt alle mine Vogue blader i orden etter måned og år(stort sett alle er det britiske, syns det er det beste), og har blader tibake til 2004. Regnet sammen at jeg  ca har brukt 6000 kroner på bare å kjøpe Vogue! Men de er verdt hver minste lille krone. Og jeg har brukt det bladet som man bør gjøre. 
Det er fullt av sinnsykt gode reklamer/moteserier/insidertips/"Up and coming"osv, og nå til dags, hvor feks Zara og H&M er ute med sine kopier like fort som en designer kan rope "PLAGIAT!!", så kan hvem som helst omfavne dagens trender!
Hvis man kikker gjennom det nyeste Vogue, så er det fyllt opp av motene som kommer for denne våren/sommeren, og hvis du kikker på bildene med et kritisk blikk, så kan du lett inspirerere deg selv til shopping av det aller nyeste-UTEN at det trenger å koste skjorta. 
For meg er det Vogue som gjelder, FØR jeg kikker i blader som Costume og Elle. De er gode på å finne varianter av trendene, men jeg føler ofte at de sitter og plukker ut de motene de best kan like selv i redaksjonen(normalt!), men gir ikke nødvendigvis meg mulighet til å velge hva jeg syns. 
Bladet er dyrt, men totalt verdt alle penga!
Strike a pose! 


Klem M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar