søndag 7. februar 2010

Oh my Loooord #1

Når vi var i København, ble jeg den stolte eier av mitt fjerde par Loubutin sko. De var så fine at jeg snubla inn over dørterskelen inn på Holly Golightly og ropte Myyyyy Preciouuuussss(i mitt hodet så det sånn ut). Herregud! Og det verste er at de er gode å gå i, tross tårnhøye hæler. Jeg gleder meg så fælt til å begynne å gå med de til våren(jeg snik brukte de når vi gikk ut på middag, en annen historie). Skal ha de på meg til alt fra pastellfarger til militærgrønt, blomster og sort, de passer perfekt til ALT!!

3 kommentarer:

  1. Jeg er simpelthen så pisse misundelig;-)... De er totalt fede...

    SvarSlett
  2. Thihi :) Nå skal jo du også li´plutselig få anskaffet deg et par nye sko du også!

    SvarSlett
  3. Ja sku... Sidder med foden i isbad hver aften, så den er klar når vi skal til Hamburg den 3 marts:-)

    SvarSlett