søndag 24. januar 2010

Weekend-poof-borte

Har hatt en deilig helg med Ina og Mariann, masse prat, god mat(iallefall på Ina og meg-Sushi, Mariann fikk pannekaker med Vida!!), Jumboland, Pizza, mer prat og masse prat og håndballkamp. Ojojoj, håndball kamp. Skal ikke si så mye om det, har i grunn ikke så mange ord annet enn SMERTEFULLT og... nei, ikke mer enn det. Jo... nei...


Og det morsomste er at jeg sitter fortsatt å vurderer en tur til Østerrike til helgen! Har fått hjelp til barnevakt for Noah og greier! Neida såååå... Jeg har aldri vært så engasjert og så forbanna noensinne i hele mitt korte liv med håndball! Jeg skrek og sverta så jentene ble flaue!
JEG HAR TRUA! Og det er lov å ha dårlige dager...Men fra og med nå legger jeg inn veto på fler av de. Det stopper nå lissom! ☺


Jeg savner bubben min. Vida savner mer, snakker om pappa hele tiden, men hun er så god der hun mimrer om da pappa viste musklene sine og hun plutselig kommer på at hun må spise opp all maten sin. Eller hvordan hun poengterer når jeg har gjespet, hvor mange Karius og Baktus jeg har/har hatt, og at hun kan selv huske på pusse tennene sine-sånn som pappa, fordi dem har han ALDRI hatt(det er forsåvidt mirakuløst?? 29 år, og aldri hatt et forbanna hull? I åttende klasse hadde jeg åtte hull, i tre tenner på samme rad...)


Har en artig uke foran meg, på torsdag skal jeg gjøre noe som jeg ALDRI hadde trodd jeg ville gjøre. Skal vurdere om jeg skal skrive om det! Serrrriøst!


God natt!


Klem M

1 kommentar:

  1. Hey,hey! Da kan Kristian og jeg starte null hull klubben,31 og aldri hatt hull!

    SvarSlett