søndag 31. januar 2010

Tannpine...

Jeg har tannpine, igjen. Det er så innfor j****g vondt, og jeg har mest lyst til å trekke tanna ut med mine egne fingre. Eller knuse den med en hammer. 
Istedefor tok jeg dobbel dose av piller(de jeg kun skal ta tre av iløpet av dagen)og så toppa jeg til sist heila driden med en Pinex Forte(de med Codein)før jeg gikk å la meg på min nye QI-matte. Skal blogge et bilde av den senere, og hva den faktisk gjør meg kroppen. Ikke minst hvordan ryggen ser ut etterpå! 
Sloknet litt, ikke noen bombe det, men fikk alikevell Kristian til å komme å sjekke på meg så jeg ikke skulle sovne stille inn-og bli borte. Jeg har litt glagen humor her nå, eller så kan vi også kalle det neddopa. 
Jeg vil gjerne nå påpeke at jeg er IKKE noen tilhenger av misbruk av hverken det ene eller det andre, BORTSETT FRA NÅR DU HAR TANNPINE! Da er det lov, for jeg tror ikke det er noen smerte som kan overgå det. Akkurat idag iallefall. 
Jeg tenker vel det helt til jeg får mensen igjen. Eller etter en syk treningstime, når man ikke engang kan sette seg i sofaen uten at det gjør vondt. Eller skal føde et barn til(nei forreste, det skal jeg IKKE igjen!!) Så bank i bordet. 
Imorgen skal jeg iallefall til tannlegen, hastetime, og få trukket jævelskapet(jeg må legge til at dette startet mer eller mindre for tre uker siden, har gått opp og ned. Ble litt bedre sist jeg var hos tannlegen, da de fikk borret litt-før jeg skvatt så hardt i stolen at brettet med borr og det der, skvatt i lufta) 
Men altså, imorgen blir jeg Madde Tannløs. Ferdig med det. Jeg nekter mer av dette.
AU... Faan...


God natt!


(hva som skjer inni tanna mi?!)



5 kommentarer:

  1. Krya på dig! Botar inte champagne mot tandvärk?!

    SvarSlett
  2. Hei hei, må bare si at jeg egentlig aldri har likt deg. Kanskje fordi du er sammen med verdens kjekkeste mann. haha, men saken er at etter ''bæsje'' inlegget ditt, vet jeg at Kristian er i gode hender! Jeg bøyer meg i støvet, du er drit kul.
    - Andrea

    SvarSlett
  3. Jeg kan ikke drikke champagne HVER dag heller ☺!!
    Ellers er det lov å hate litt når jeg har en så fin en som Kristian. Men det skal også nevnes at han ser ut som en løk om morgen, har en humor som er tørrere enn mine vinterlegger og promper som en hest(dog ikke like mye som FØR han fant ut at han hadde gluten allergi)SEXY?? I think NOT ;) Hehe...God natt!

    SvarSlett
  4. Litt nysgjerrig på hvordan det er mulig og ligne på en løk! hahahahaha! :-D

    Men svaret ditt er bare nok en bekreftelse, du er dødskul :-D
    God Natt :-D

    SvarSlett
  5. Jeg var alltid redd for tannleger. Og i tillegg var kostnadene så høye at jeg bare sette det av til siste øyeblikk. Ikke så lenge siden en venn anbefalte meg Medicover klinikk i Warszawa. Jeg fant ut at siden jeg ikke kunne vente lenger, så jeg ville bruke denne muligheten og vil besøke en ny by. Behandlingen ble gjennomført smertefritt , som er den stor betydning for meg. Prisen virkelig overrasket meg. Hele behandlingen med rundtur flybillett og overnatting kostet meg mindre enn ett besøk til vår tannlege. Jeg vil anbefale Medicover til alle som har hatt en traumatisk opplevelse. Hele stress vil bli glemt der. I tillegg, svært kunnskapsrik og høflig leger. Klinikken tar seg av hele logistikken, slik at du kan nyte en stressfri ferie.

    SvarSlett