tirsdag 12. januar 2010

Men ikke akkurat idag...

























Idag er jeg nemlig STERKT redusert! Vi var og spiste verdens beste middag på Mad Donna sammen våre venner Martin og Chalotte. Vi fikk tilsammen fire flasker Champagne(deriblandt en flaske Cristal! Uuuuu, fææææncy!!), sinnsykt god mat og endel latterkramper og fnising. Og jeg er nå informert om at jeg har en mobil strippestang på vei! Jeg trodde det var tull, men den gang ei.
Så nå skal jeg sjekke Amazon og finne ut om jeg kan få kjøpt Carmen Electras StrippeWorkOut -dvd! La meg si det sånn, det kommer nok til å gå galt... Og da tenker jeg på meg selv! Brukket nakke og traumer.
Men altså, nå skal jeg legge meg. Først drikke 10 liter vann. Så skal morgendagen være produktiv igjen. Ha en deilig tirsdag!


Klem M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar