tirsdag 29. juni 2010

Bryllupshelg!

Så er vi hjemme igjen, etter en utrolig deilig helg. Maria og Joachim giftet seg på det fantastiske Norefjell Spa og Resort.
Jeg kom opp på fredag kveld(Kristian kom opp mandag morgen siden han måtte være med på AaB´s håndballskole.) Kjempekoselig å møte kjentefolk igjen!
På lørdag skulle de giftes, og vi fikk kjøre stolheisen opp på toppen av fjellet der de ble viet av Tommy Steine. Altså det var en god blanding av humor og følelser.
Oppsummert; gode folk, god mat, gode taler, tårer, latter! I LOOOOOVE WEDDINGS STILL!









9 kommentarer:

  1. Så morsomt at de ble viet av Tommy Steine:-) Hihi...
    Kanskje han kan vie oss også når vi gifter oss i Dubai neste år.... !!

    Du ser super fresh ut, som alltid:-)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Vi som følger kjendissene er dette paret Jachim & Maria norske? Forresten så syns jeg ærlig talt du ser betydelig eldre ut med mørkt hår. Du er vel ikke fyllt 30 ennå? Håper du skifter til din blonde naturlige farve - det kler deg myyyye bedre :-)

    SvarSlett
  3. Hihi, Tommy hadde sikkert viet deg Gro Anita, bare fordi du er så PEN :)

    Maria og Joachim er norske!
    Og jeg har arvet verdens døveste kommunegrå hår av min mor, grøss.. så jeg kan fortelle at min naturlige farge ikke er særlig fin ;) Men jeg er så glad i å fikse på håret, så jeg skal aldri si aldri!

    SvarSlett
  4. Nå er vel ikke akkurat kommunegrått hår noe du i såfall har arvet fra din mor siden hun alltid har vært lys blond :-)Og fremdeles er det så vidt jeg vet.

    SvarSlett
  5. Og nå er jeg SÅ spent; Hvem er DU!!

    SvarSlett
  6. http://www.dagbladet.no/a/10271219/

    Jeg tror du bør spørre deg om du er naturlig blond fra fødselen av og hvor lenge dette varte. Var du blond til du kom i ungdomsårene så burde du anse deg for å være blond. Men hvis du har endret farge mange ganger i løpet av de siste 10 årene så vil nok håret miste sin naturlig glans og farge etterhvert. Legger ved denne linken som du selv kan se litt på. Forresten så har jeg fulgt med på bloggen din og i februar i år skrev du dette om ditt engang så svarte hår. Jeg lurer på om du fremdeles leter etter din egentlige identitet? Det kan virke som om du savner en viss trygghet i livet ditt? Kanskje du trenger bruke dine analytiske evner du som er født i Jomfruens tegn :)

    «Jeg holder på å spare til langt hår igjen, iallefall en slags mellomlengde. Men jeg prøver å ha det litt gøy med det i mens! Kristian syns IKKE jeg skal spare, han syns jeg er finest med det korte...
    På et tidspunkt hadde jeg kullsort hår, og det mist på vinteren mens jeg var sånn gjennomsiktig hvit. Så ut som en satanist. Så der har jeg min note to self!
    God helg til dere begge!
    Klem fra Madde»

    SvarSlett
  7. Trodde det var mulig å være anonym? Men for all del selv om du kjenner deg trygg på at din vendetta mot din mor applauderes av alle så skal du ikke være så sikker på det :-(

    SvarSlett
  8. Det er nok fint for deg å prøve å skjule deg bak det å være anonym, selv om det ikke fungerer så godt i akkurat ditt tilfelle... :)

    SvarSlett
  9. Jøssenam, sier jeg bare!!!
    Hva er det med dette mennesket som er så misunnelig på ditt liv????
    Huff.... Stakkars!!!!!
    Hev deg over det... Er jo helt tydelig at dette mennesket er misunnelig på deg, og at du klarer deg så godt i livet...

    Du ER nydelig både inni og utenpå!!!! Husk det!!

    Gooooo Madde:-)

    SvarSlett