tirsdag 16. mars 2010

ADVARSEL!!! Smittefare! Og noko attåt.

Jeg er hjemme fra jobb idag, Noah gikk fra dårlig til værre iløpet av ettermiddagen igår. Vi dro på legevakta dagen før, og fikk astmamedisin(????)som skulle gjøre det lettere for han å puste. Det eneste det resulterte i var 200 i puls, og ikke et sekunds søvn. Stakkars babyen min ☹ Vært hos lege igjen idag=Bronkitt. Herlig...


Ellers har jeg hatt en morro uke! Oppgradert"grill-sortimentet"og kjøpt stort sett alt ekstrautstyr man kan til en vanlig kulegrill. Eller den er jo litt mer fashion kan man si, litt større og hvit! Lastet ned oppskrift til Biff Satay, lagde marinade og satte ut kjøttet, hypet det hele opp og glemte det. Man kan si, jeg har ikke fått noen særlig pluss i boka. Kristian har gitt opp og spørre, etter to dager med forsiktige forslag ala;
"Kanskje idag da???", "Hva med kjøttet de vennen min??", "Mmmm, smake godt med grilling idag eller?!" 
så tok han til slutt kjøttet(etter tre dager i marinade på terrassen) og stekte hele greia i stekepanna. 
"Det smakte SKIKKELIG marinade", sa han"og forresten, steikepanna er ødelagt... Herregud så dårlig kvalitet... Lissom..."


Hadde min typiske max-uflaks forrige uke, og mistet rett og slett bil- og husnøklene ned i et sånt avløpshull. Sånn som er dekt av jerngitter, eller hva man kaller det. Jeg hadde"heldigvis"bare to tilskuere, så HELE huset visste det ikke før jeg fikk gå for dagen.
"HVORDAN?? KLARTE?? DU?? DET??"
La meg beskrive... Det finnes typisk ETT sånt avløpshull på hele parkeringsplassen, og den parkeringsplassen er på størrelse med en fotballbane. Så, HELT normalt at de skulle i akkurat der.
Jeg låste bilen og hev nonchalant nøklene i veska, eller rettere sagt, det var det jeg prøvde på. De traff nemlig dette lille hullet istedenfor. Og jeg sverger at alt foregikk i slow motion. Ti fingre i nesa på morra di, jeg lover!
Enden på visa er at Sonni, Mr.FixItEVERYTHING, fisket nøklene ut OG han vasket dritten av de. 
Takk! Lissom.
*småflauogvarmheledagen*


Var på håndballkamp på fredag, kom som vanlig 20 minutter for sent og Kristian var som vanlig like oppgitt. Denne gangen skyldte jeg på Tante Vilde. Tror det funka! Fikk tatt et par bilder også. Som vanlig er tema"SE, jeg traff KRISTIAN KJELLING! HYL!!!" Pluss et bilde av verdens søteste Christine, Rasmus Skrams kjæreste.


Forresten, det er en fjott som har opprettet en Facebook konto, med navnet"Kris Kjell"og later som han er Kristian. LOSER! Seriøst, hvor håpløst er livet ens, når man må late som man er en annen? Han poster bilder av Kristian, oppdaterer statusen og er medlem at grupper som"Tall And Handsom White Guys"og"I Love My Sexy Butt" og adder kun amerikanske hootchies!! Oh my god, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Så add i vei, og show no mercy friends!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar