fredag 5. mars 2010

Miu Miu!

I anledning at jeg har begynt å jobbe,så har jeg tatt frem min"gamle"Miu Miu veske og lar Balenciaga hvile litt. Lurer på om den skal få komme på spa, den er god brukt nå. Ikke så merkelig kanskje!! Noe som er utrolig positivt med å begynne å jobbe igjen, er at nå har jeg faktisk fått tilbake gleden av pynte meg(jeg mener; ta på noe annet enn en jobbebukse om morgenen..)Jeg har vært noenlunde flink til å ikke bli en sånn mamma som alltid går i dasseklær, men det er ikke så behagelig å sitte på gulvet å leke i stramme jeans eller løpe rundt på lekeplassen i stiletter. Men den tid er over! Feelin' good!
Ha en deilig fredag!

Klem M

Sent from my BlackBerry® wireless device

1 kommentar:

  1. Åh hadde et kort øyeblikk et håp om at du skulle selge den - for da var jeg klar med bud!

    SvarSlett