mandag 21. mai 2012

Og vinneren ER!!!!!

Først og fremst, takk for alle de super fine hilsner og tilbakemeldinger, jeg tar alt til meg :) Og så glad for å kunne gi bort et par seje sko til en som trenger! Beklager det har tatt hele dagen...
Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle trekke en vinner, så jeg fant ut at det eneste rettferdige var å lage en god gammaldags RAFFLE og fikk Kristian til å være Bingo mester.
Men da kan man jo bare se under at vinneren EEEEEER!!!! 
SILJE!!! 
Gratulerer med nye joggesko, så kan din fattige studenterlommebok slappe av, og treningsbuksene strammes opp!
Send meg en mail med adressen din og størrelsen du bruker til madeleine@kristiankjelling.com


GRATULERER!! Og takk til alle dere andre, jeg må se om ikke jeg kan holde en ny konkurranse om ikke altfor lenge- for det var fint det her :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar