torsdag 10. mai 2012

DK-Hesteformidling

Har jo helt glemt å skrive om min nye baby! DK-Hesteformidling heter det, og det er kort fortalt et firma(meg!)som skal formidle hester, i hovedsak til Norge.


I Danmark er hestene rimeligere enn i Norge, samtidig som kvaliteten er minst like god om ikke bedre. Det er iallefall mange hester til salg, og mange av de kan du få to for prisen av én sammelignet hva mange ligger til salg for i Norge.


Nei, min plan er nemlig at hestesøkende skal få en pakkeløsning til Danmark for en billig penge. 
Denne skal inkludere; reisen til DK, transport overalt, hotell, mat osv. Pluss at jeg vil, etter kundenes ønske finne fram akkurat de hester som passer til det formål de ønsker, gjennom samarbeid med profesjonelle salgstaller som man kan handle trygt og tillitsfullt med. 
Dette kan være alt fra Grand Prix hester i spang eller dressur, sportsponnier, unghester, avlshester eller bare en turkamerat.


Feks vil du som hestekjøper skrive til meg at du er på leting etter en sprang eller dressurhest som går MB eller MA. Den skal maks koste 150.000 og den skal være RØD(!). Så vil jeg ta kontakt med de salgstaller jeg har kontakt med, og de finne frem akkurat denne hesten. Så vil jeg enten selv se den, eller prøve den, filme den og sende bilder og video. Og er man heldig har fire av stallene hver sin hest som matcher dine kriterier. 
Så booker jeg en meget rimelig reise og opphold. Jeg henter dere på flyplassen, eller ved fergekaia og kjører dere til hotellet, eller rett til den første stallen. Alt etter hvor lenge dere skal være her.
Slik får dere selv sett og prøvd ut hestene. Hver dag sørger jeg for at dere får mat og drikke, og ellers har det ganske komfortabelt.


Med dette unngår man bomturer fordi den hesten du fant på nettet, som sto langt ute i ødemarka, ikke engang kunne hoppe en cavaletti :)


Pluss at man ikke nødvendigvis skal ende hos den første og beste over fjorden, som er vant med nordmenn med penger.


I dette inkluderes også hjelp til transport ved eventuelt kjøp, handelsundersøkelse fra godkjente dyrleger og bistand med lover og regler for innførsel av hest til Norge.


Sjekk ut hjemmesiden min, og ta kontakt for hva det enn måtte være!


www.dk-hesteformidling.dk

eller besøk facebooksiden min 

DK-Hesteformidling på Facebook


3 kommentarer:

  1. Så spennende da, lykke til!

    SvarSlett
  2. oioi, for en flott side!! Helt genialt!! Masse lykke til!! klemmer fra tidligere Aalborgenser :)

    SvarSlett