mandag 27. september 2010

Søndagstur!





5 kommentarer:

  1. SA utrolig skjønn hest du Har ! )
    Har Ikke hatt hest in noen år menn merker nettsamfunnet savner Det bare mer og mer SÅ mA vel begynne Snart Igjen tenker nettsamfunnet ; ! )

    SvarSlett
  2. hva skjedde med kommentaren min??ble spesiell gitt..

    SvarSlett
  3. Meine gute som vi säger i Tyskland, vilka bilder! Det ser ut som att du lever i en saga Madde... Förresten, du som är bra på fula ord. Du kan ingen tyska? Jag känner att jag kan alldeles för få svordomar och du lärde mig ju en del på spanska... kram

    SvarSlett
  4. Hei MammaSilje! Eller skal jeg bare kalle deg nettsamfunnet :D Haha, det var moro gitt! Få deg hest igjen sier jeg bare, for en glede!

    SvarSlett
  5. Haha nei skjønner Ikke hvorfor Det Kom inn Flere steder !
    ! Ja , Skal begynne Å ri en hest NÅ! en gammel gutt Som Har blitt Brukt i vestlige , sa Skal BLI Godt Å ri en i min " gren " Igjen : ) Gleder meg! Greit med en myk start ; P
    ha en fin dag : )

    SvarSlett