lørdag 25. september 2010

Oh My Dog forts.!

Nå er det bare noen små uker igjen til jeg offisielt kan åpne hundesalongen min! Det mangler bare at jeg får bookingsystem, ordentlig internett, få satt opp de siste lamper, få inn noen fler varer og litt små ting. Jeg er så spent, jeg vet det er marked for dette, men jeg håper det er naturlig at jeg har en lille smule angst


En del som også mangler er min hjemmeside, og i den forbindelse var Michelle og tok noen bilder for meg igjen igår. Det kommer til å bli så fint!






6 kommentarer:

  1. Så spennende :D

    Hva er hjemmesiden til salongen da? :)

    SvarSlett
  2. www.ohmydog.dk

    Jeg kommer nok til å skrive når den er klar!

    SvarSlett
  3. Så spennende!!! Masse Lykke til!!! :)

    SvarSlett
  4. Gleder oss til å komme forbi neste gang vi er i DK. Sascha ser frem til å sope gulvet for godbiter:) Og husk, hun vil kun børstes med Barbie børste:):)
    STOR KOS

    SvarSlett
  5. Så morro, Madeleine!!! Utrolig bra at du får til dette!!!!
    Stor klem:-)

    SvarSlett
  6. Spennende!! Masse lykke til! :)

    Gooood helg :D

    SvarSlett