tirsdag 1. desember 2009

Og der sto han...

...på vei til café! Kristian kom før meg og ble stående å vente litt opp i gata. Jeg visste ikke hvor han var,før plutselig hele gata delte seg og der sto han og tronet midt i gata! Synd jeg ikke fikk tatt bilde to sekunder før,da var det som tatt rett ut av en romantisk Hollywood drama.

Skikkelig dårlig på å blogge den siste uken. Kanskje det er en liten hump jeg måtte over?
Jeg er iallefall ute og lufter hunden i sikkert 150 blå, han holder på å fryse fast i bakken. Tisset hans er frosset før det lander bakken osv. You get the idea.

Anywhoasa,det var kanskje et par skikkelig blå fingre som taster inn dette fra mobiltelefonen som skulle sette igang motivasjonen?! Jeg kommer sterkere tilbake!
Må gå...har satt fast tunga i en lyktestolpe...

Klem M
Sent from my BlackBerry® wireless device

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar