torsdag 31. desember 2009

Kom, nye år!!

Da var den julen over, og som alle år jeg er like glad for at den er over som at den kom. Det er på et vis stress og mas, selv om det er verdens hyggeligste høytid. Vi(de)har spist masse deilig mat, drukket masse champagne(jeg)og til sammen to snaps med akevitt( her snakker jeg også for meg selv, bestefar fikk kanskje et par ekstra og ble riktig så glad!)
Har fått masse fine pakker også!! Jeg beklager, men jeg syns desverre det er det beste med hele julen. Maten blir jeg alltid dårlig av, for mye fett.


Nå gleder jeg meg til 2010, og har foreløpig disse nyttårsforsettene:


  1. Shoppe mindre... *kremt* NOT! Shoppe MER!!!!!
  2. Levet mer i nuet, ikke dvele-GJORT ER GJORT(seriøst, skrives det sånn??)
  3. Gi flere klemmer
  4. Gi enda fler komplimenter
  5. Drikke mer vann, og mindre Cola
  6. Trene MINST tre dager i uka
  7. Sminkefjerne hver kveld, uansett hvor rent og godt mineralsminke er for huden!
  8. Pynte meg oftere
  9. Investere i utstyr og begynne å klippe(visste du kanskje ikke at jeg er utdannet hundefrisør?!
  10. Få lættis hver dag, og smitte andre med det
Er mulig jeg kommer på fler, men disse skal jeg iallefall jobbe for å klare.


Ellers starter jo det nye året med Håndball EM i Østerrike, og det skal jo bli utrolig kult å følge med på! Jeg skal blogge etter HVER kamp og komme med mine sensasjonelt talentløse håndball tanker☺Jeg er jo som kjent ingen ekspert(!), men syns jo det er gøy alikevell. Spesielt siden de er så gode nå. Jeg kommer iallefall ikke til å irritere meg så mye som før!! Så heia Norge!


Ellers vil jeg si at her i Danmark er det fortsatt lov å sende opp raketter fra hagen, og i den anledning har jeg kjøpt inn et helt tonn, så naboene virkelig skal få noe å bryne seg på. Fra klokka fem eller noe sånt. Vito får et skinkeben, så han bryr seg ikke iallefall!


Glder meg masse til det nye året, jeg tror det kommer til å skje masse fint. Veldig positiv jente!!


Pass godt på dere selv på nyttårsaften, og bruk beskyttelses briller-du vet aldri når du får en rakett i øyet!


Godt Nytt År!


Masse klemmer, M


Her er noen av de fine tingene jeg/vi fikk til jul




















































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar