søndag 11. juli 2010

Nice, feriebilder

Vel hjemme i aalborg - Madeleine er den eneste som ikke får bagasjen sin. Den har jeg ennå ikke fått, og vi reiser til LA imorgen. Utrolig dårlig karma.
Men, Nice var herlig. Kristian var jo borte hele dagen med innspilling, tror hans gruppe(Therese Johaug, Mari Maurstad og Ingar Helge Gimle AKA Monsieur Duvall)blir den morsomste av alle i hele 4 Stjerners Reise!!
Vida, Noah, meg selv og Kathrine leide bil i to dager for å dra til Antibes. I Nice er det nemlig kampesteiner på strendene, altså ikke særlig barnevennelig. Smertefullt å gå opp og ned av vannet. Men Antibes var deilig, og Noah fikk vi ikke ut av vannet uten at helvete var løs. Han ville bare ikke opp! Vida fikk Hello Kitty surfebrett(boogieboard)og lekte Merliah(Barbie i en Havfruefortelling... Du vet...!)
Det var varmt, ca 32 grader hver dag. Men med vannet i nærheten gikk det fint. 


Kristian var rimelig lei og sliten de siste dagene, på innspilling fra rundt 08.00 til 22.00 HVER dag, når de egentlig hadde sagt fra 09.00 til 21. Men jeg tror han koste seg masse, og han og Monsieur Duvall ble veldig gode venner. De fikk oppleve en hel masse merkelige og kule ting, blir spennenede å se når de starter i september. 
For en flott dame Mari MAurstad er, og utrolig morsom! Og ikke glemme Therese Johaug som forøvrig må være verdens søteste jente, med verdens mest trente kropp. Jeg ville drept for sånne ben!! Tror hun var oppe ca klokken 06.00 hver dag for å trene. Sykt! Men det er slikt man vinner OL medaljer av!


3 kommentarer:

  1. Ah, jeg blir nysgjerrig på dette programmet altså, høres spennende ut :D Får håpe du får bagasjen din idag og GOD TUR til LA!!!! Kos dere :D

    SvarSlett
  2. Elsker bloggen din Madeleine : ) Er dessverre ikke så flink til å kommentere , men skal bli flinkere !
    Hvor lenge var dere borte ? Hører mange skryter av Nice.
    Jeg har et spørsmål. Kan du skrive å vise oss produktene du bruker på kroppen din. Fra tærne og opp. Du har så fin hud - du gløder. Trenger et tips eller to ;)

    SvarSlett
  3. Hei Cathrine!
    Jo, en gang skal jeg nok vise fram mine favorittprodukter :) Ellers, tusen takk, det varmer! Hihihi!
    Hilsen glødelampa!

    SvarSlett