fredag 30. juli 2010

Bridezilla??

Kommer jeg til å bli sånn?!! Jeg merker jeg tenker på det hele tiden, og tror ikke jeg får slappet av før vi får booket kirken iallefall. Resten kommer vel av seg selv, men jeg merker det bobler over av tanker og ideer :)
Vi har faktisk forhåndsreservert et sted, vi har jo bestemt oss for å holde bryllupet her i Danmark, men vi må reise ned dit å se og så vite at alt er klart og mulig iforhold til kirken. Iiiiiih, spennende!
Hvis det finnes noen nordmenn der ute som har eller kjenner noen som har giftet seg her, så mottas tips og råd med takk :)

7 kommentarer:

  1. Jeg har ei venninne som giftet seg i Danmark i sommer! :) Men det spørs hva du tenker på av råd og tips.. Jeg vet de hadde utendørs seremoni.. Så da er det kanskje annerledes enn kirken også.. Hm, men det kan jeg jo spørre om! =)

    SvarSlett
  2. hei skjønne skjønne madde. Detter jo bare fantastisk hyggelig nytt. Gratulerer så mye, du har så mye å glede deg til - oh what a joy!!!! Hils mannen så mye og sørg for at du nyter hver lille detalj av planleggingen. Når sted og gjesteliste er på plass er det bare utrolig morsomt og spennende å planlegge den store dagen!! Jeg har mistet ditt danske nummer så jeg har ringt forgjeves på et nummer som jeg plutselig oppdaget var et tysk nummer i forbindelse med et mesterskap for flere år siden... jaja... klem klem

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Gratulerer så mye med forlovelsen. Ser ut som dere hadde en SUPER tur. Kos deg masse med forberedelsene. Er det neste sommer dere har planer om å gifte dere?
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Hei. Kommer dere til invitere din mor i bryllupet?

    SvarSlett
  5. Alle og en hver som følger med på denne bloggen og ser morens kommentarer her inne skjønner vel at moren ikke blir invitert!!! Hvorfor skulle Madeleine ønske å få den dagen som skal være den beste dagen i hennes liv spolert ved å invitere dette mennesket? Dette er en så dum kommentar at den nesten kun kan komme fra moren selv!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei Madeleine!
    Gratulerer med forlovelsen. Det ER bare noe å glede seg til! Fantastisk begivenhet og begyn nå, du trenger et år på deg! Stine og Thomas (Skoglund) giftet seg i dk i år og var superfornøyde med det hele! ;)

    Følg ellers med på den nye bloggen jeg har til butikken min hoyerkragero.blogspot.com

    Klem Elise

    SvarSlett