torsdag 6. mai 2010

Woops!

Jeg har vært skikkelig dårlig på å blogge i det siste. Noen ganger føles det som at man kommer godt i gang, og når man får en liten"pause"og blir borte fra blogging, så koster det nesten å komme i gang igjen?!
Men iallefall, det er så mye å gjøre på jobb om dagen, så det er ikke mye energi igjen til annet enn å ligge på sofaen og glo når barna er i seng.
Det er så digg å jobbe igjen og jeg elsker å ha ting å gjøre, men akkurat nå er vi totalt underbemannet og jeg sitter plutselig med en hel masse ansvar som jeg føler jeg ikke alltid har kontroll over.


Men nå er jeg iallefall i gang igjen. Akkurat sett ferdig episode over av The Hills, seriøst... Finnes det virkelig så mye drama noe sted???  Man tror det er løgn!


Mye har iallefall skjedd i det siste, og et av det beste er at en av mine aller kjæreste, Linn skal gifte seg!!! Og JEG ble spurt om å være en av forloverene!!! Yay! Er så glad på Linns vegne, det er vakkert!


Kristian holder på med sluttspill nå, og igår vant de en super viktig kamp mot Skjern. Nå på lørdag spiller de mot FCK, kamp om å spille i finalen. Det er utrolig spennende.


Ellers er det jo lættis at det plutselig datt ned tonn med snø i Oslo... Her er det kjempe vår og jeg har begynt å pynte terrassen med blomster og om noen dager kommer de nye utemøblene våre. 
Jeg skal også tydeligvis har plukke bort litt dritt omkring(bokstavlig talt), da jeg i et kritisk øyeblikk fikk avverget at Noah spiste en av Vitos inntørkede, ja... Æsj. Jeg fikk derimot ikke stoppet en kullbit, så gutten var søt der han satt og var sort i hele ansiktet. Takk og pris at Weber-kull er TOTALT fri for farlige tilsetingsstoffer!!!(Litt reklame der!)


God natt, den starter nå

3 kommentarer:

  1. Super spennende kamp på lørdag, jeg skal heie til jeg blir helt hes!!! HEIA AAB!! :D

    SvarSlett
  2. Hei Madeleine! Artig blogg du har :-) Du har vel nok og henge fingrene i kan jeg tenke meg. Men han samboeren din stiller vel opp og hjelper deg da? Henter og kjører til barnehageen kanskje?

    SvarSlett
  3. Ja, imorgen blir så uutholdelig spennende! Heiaheia!
    Min kjære er så fantastisk, han står opp sammen med meg hver morgen, gir begge barna frokost, kler på dem begge, lager matpakke OG kjører begge barn i barnehage! Mens jeg derimot står i dusjen og gnir søvnen ut av øynene, ikke spesielt mye hjelp gitt-DET kaller jeg en mann som stiller opp ja :)

    SvarSlett