mandag 30. april 2012

Stevne i Aarhus

Det var en kjempefin helg vi hadde, med et supert stevne på Vilhelmsborg i Aarhus. Jeg dro med Cleo, Tina med Miss Balou og Michelle var med som hestepasser/fotograf. Vi bodde på et lite, men hyggelig værelse på stedet og hadde derfor hestene rett rundt hjørnet til enhver tid. Det var fint.


Lørdag var en dag jeg fikk prøvet og feilet litt, i 1,10 hadde jeg en dum bom og i 1,20 bommet jeg på en avstand og måtte ta en volte etter en kombinasjon fordi jeg mistet tøylene etter at Cleo syntes det var på sin plass å ta av sikkert halvannen meter før hinderet!! Så 12 feil, der fire av de var for tid...


Søndag derimot ble et suksess, da jeg fikk 5 plass i LB Spring Cup! Hadde ikke regnet med det, så Cleo var satt i boksen sin etter jeg var ferdig, derfor måtte Tinas Balou steppe inn som premiemottager. Takk for det! I 1,15 ble jeg usikker og begynte å plukke for mye, og stoppet for mye opp hvilket endte i 12 feil, da flere av avstandene ble for korte. Da gjør jeg ikke det igjen! Men der fikk jeg prøvd vanngraven for aller første gang, og der lettet ikke Cleo på et øyelokk!! Jumpa rett over som om hun har gjort det hundrevis av ganger før! 


Så nå er vi klare til nytt stort stevne på Morsø om tre uker, gleder meg til det!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar