onsdag 6. juli 2011

Bryllup meg her, og bryllup meg der!

Vi er tilbake igjen, etter en tur til Oslobyen. Var hjemme for å feire at en av mine kjæreste beste veninner har giftet seg med sin gode mann Erik! 
Samtidig fikk vi endelig møtt vår gode norske prest, etter en liiiiiten misforståelse omkring tidsputnker. Bad communication. Men det var superkoselig, vi spiste middag sammen på Holmenkollen Park Hotell, og fant ut av ALLE detaljer til hvordan vielsen og dåpen kommer til å foregå. 
Og godt var det vi fikk gjort det nå, for jeg skulle jo også ha sendt inn programmet til trykkeriet som skal lage kirkeprogrammet. Men nå har vi faktisk styr på det hele! Phhhheeeew :)
Nå gleder jeg meg bare helt vilt! Til alle gode mennesker, endelig skal vi si JA til hverandre, god mat, drikke, fest, brudevals(?!!), bryllupsreise(Maldiiiiivene!!)og bare bli mann og kone :)
Her er bilde av Mariann og Erik(ikke bli sinna, det er så fantastisk bilde!). Gleder meg...

1 kommentar: