mandag 18. oktober 2010

Her skal vi gifte oss!

Ser det ikke FABULOUS ut???? Vi var der igjen på torsdag i forrige uke for å ha vårt aller første planleggings møte... Seriøse greier altså! Spørsmål som; skal dere ha et formelt eller uformelt bryllup?? Romantisk? Blomster? Kake?? Taler???? Herreguuud, jeg vet ikke jeg vel! Joda, vi skal jo ha en kake! Og vi skal da ha blomster og taler osv osv! Og bortsett fra det vil jeg gjerne ha et formelt/uformelt bryllup, hvis det lar seg gjøre... Takk!


Kjolen er forresten kjøpt, venter i spenning- det tar tid nemlig. Fra tre til fire måneder fikk jeg vite. Godt jeg er tidlig ute da, som alltid! Men jeg hadde et sånt øyeblikk, du vet når du går inn i en butikk og ser noe du bare MÅ ha, hvis du ikke får det så dør en liten del av deg og du blir litt deprimert og lar det går ut over kjærsten i noen dager, før du endelig innser at du virkelig må ta deg sammen- følelse. Sånn hadde jeg med den kjolen. Må ha den, bare må ha den. Og så begynner dilemma som; Skal man ha hvite sko? Eller måååå de være nøyaktig samme farge som kjolen... Eller kanskje de skal være i sølv, eller kanskje gull?? Ja, jeg tenker Manolo Blahnik... Hmmmm...


Hjemmesiden til hundesalongen er oppe iløpet av imorgen, sjekk den ut og gi GJERNE hint tilbake om den var fin, eller schtøgg... Helst ikke schtøgg! 


www.ohmydog.dk

8 kommentarer:

  1. Åå, så nydelig :)
    Drømmebryllup<3
    plis hold meg (og alle andre som leser bloggen din) oppdatert :p

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ohhhh FANTASTISK fint sted!!! Et skikkelig drømmested... det kommer til å bli så fint og romantisk!! <3

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    jeg har ikke lest bloggen din før nå, så jeg bare lurer på noen ting :)
    hvor kommer du fra og når er brullypet? :D

    SvarSlett
  4. Hei Hanne!
    Jeg er fra mange steder, har aldri hatt luksusen av å få bo samme sted hele livet. Men jeg ble fædt i Oslo, bodd på Hovseter, så flyttet til Nesodden, så til Spania, så til Tønsberg, så til Drøbak, så til Ski.... Så til Oslo, så til Spania, så til Danmark!!! :) Føler meg mest som en Ski-jente :)
    Bryllupet er neste sommer :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ser jeg har glemt at på mitt tastatur så er Ø-Æ og Æ-Ø... Jeg ble FØDT, ikke FÆDT!!

    SvarSlett
  6. ok takk :D
    Så landslagskampen på onsdag mot Nederland i Bergen. Og din kjæreste var jo der, og fikk tatt et bilde med han :) Så tenkte jeg måtte finne ut hvem den heldige var :P
    Kjempe fint sted dere skal gifte dere på!

    SvarSlett
  7. Åååh vakkert!
    Akkurat som et eventyrbryllup!
    Gleder meg så på deres vegne!
    Klem fra Drøbak

    SvarSlett
  8. Hvor skal bryllupet være? :)

    SvarSlett