onsdag 21. april 2010

Snooze, you loose!

Dette er skikkelig tidlig... Herregud, det skulle ikke vært lov at folk måtte stå opp klokka midt på natta for å gå på jobb? Syns dagen kunne starta klokka tidligst ti. Samme med barn. Uansett om jeg setter vekkerklokka på 05.45, 06.00 eller 06.15 så våker de ALLTID fem minutter før?? Hva er greia?! 
Sånn apropos intet, jeg fikk et MEGET seriøst tips fra en eldre dame her om dagen, som hardnakket mente at det stadig vekk var helt ok å smøre inn barnas gommer med Whiskey eller Cognac :)  Gi unga alkohol sier jeg bare! Jo før jo bedre!
Men iallefall, her er jeg, meget stresset og skal straks på jobb. Jeg vurdrer å finne opp en form for ferdigsminket maske som man bare kan trykke på poteten hver morgen, for slik går det ikke an å se ut!
Jeg har også oppdaget, på mine eldre år at jeg er hoven i ansiktet når jeg våkner. Ikke spesielt søtt!  

2 kommentarer:

  1. Du er da så søt tidlig om morgenen atte, og jeg er imponert over deg altså"jeg behøver ikke mere enn 20 min jeg",20 min senere var Madeleine klar!Var vist heller jeg som somla litt mye så vi måtte kjøre i svinefart til kirken!
    Fantastisk kjole snuppa og du ser bare helt fantastisk ut - den sitter som ett skudd på deg!!Gleder oss til å se dere neste helg!!Big KOOS

    SvarSlett